วันจันทร์ที่ 15 พฤศจิกายน พ.ศ. 2553

creative thinking

                                                                     creative thinking

                      Michael later applied these creative-thinking techniques to problems in the corporate world with outstanding successes.  Michael has provided keynote speeches, workshops, and seminars on fostering creative thinking for clients who range from Fortune 500 corporations, such as DuPont, Kellogg's, General Electric, Kodak, Microsoft, Exxon, General Motors, Ford, USA, AT&T, Wal-Mart, Gillette, and Hallmark, to associations and governmental agencies.  In addition to his work in the United States, Michael has worked with clients in countries around the world.

                                                                  ความคิดริเริ่มสร้างสรรค์
                    
                     ไมเคิลต่อมาใช้เทคนิคการคิดสร้างสรรค์เหล่านี้ - ปัญหาในโลกธุรกิจที่มีความสำเร็จโดดเด่น ไมเคิลได้ให้บริการการกล่าวคำปราศรัยประเด็นสำคัญ, การประชุมเชิงปฏิบัติการและสัมมนาในอุปถัมภ์ความคิดสร้างสรรค์สำหรับลูกค้าที่ช่วงจากฟอร์จูน 500 บริษัท เช่นดูปองท์, Kellogg 's, General Electric, Kodak, Microsoft, บริษัท เอ็กซอน, General Motors, Ford, USA, AT & T, Wal - Mart , ยิลเลตต์และฮอลล์ในการสมาคมและหน่วยงานของรัฐ นอกเหนือจากการทำงานของเขาในประเทศสหรัฐอเมริกาไมเคิลได้ทำงานร่วมกับลูกค้าในประเทศต่างๆทั่วโลก

Creative Thinking 

ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น